< Till bloggens startsida

SÅ SEG!

 

 

Hej på er! 
Har inte skrivit på två dagar nu, så jag kände att jag behöver göra ett inlägg. Men på dom här två dagarna har inte hänt så mycket!. Eller jo igår var jag Daniella o Moa ute med massa massa olika kompisar, det var öööös haha nejdå! Men det var sjukt kul!, trevliga folk det där!. Vi kom hem runt 2 på natten, jag skulle direkt gå och kissa och har min mobil i bakfickan, och när jag böjer mig så åker den ut och i toaletten. Åh herregud och jag tar upp den direkt och lägger mig ner på golvet och börja gråta hahah vem gör det liksom haha men som tur gick den inte sönder, ljudet funkar bara inte, men jag får ha hörlurar! Ååhh Lovisa! Men som sagt det var en jätte kul kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback