< Till bloggens startsida

skönhetstips #3

 
Gick ner på stan idag och fyndade lite smink, haha över 300kr helt sjukt hur mycket smink kostar, men det var grejer jag verkligen behövde, hade ingen puder kvar så jag gick ner och skulle egentligen bara köpa puder men vart ju tre saker till. Lösögonfransar för jag vill att mina ögonfransar ska växa lite, för när man kletar på mascara så känns det som om dom krymper haha.
Den andra grejen är solpuder, och mitt var slut och jag känner att det är ett behov just nu!.
Den tredje är en super smart grej! den röda är tydligen consiler för att man skulle se pigare ut, och dom andra två är foundation haha :)
Den sista är ett vanligt täck puder, som är ett väldigt behov!.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback