< Till bloggens startsida

Svar


I brist på annat..
 
SENASTE
Smset: "ring mig viktigt!!!" 
Mobilsamtalet:  bosseman 
Dryck: Coca cola : )
Gången du grät: Typ nyss, fråga mig inte varför haha fick något ryck! 
Sång du lyssnade på: Half of me (Rihanna)
 
DINA TRE..
Favoritfärger: Rosa, vit, rosa
Favoritplagg: typ min mjukisdress
Favoritämnen: So
 
HAR DU NÅGONSIN
Brutit av en penna: Jaa
Rökt: ja asså provat har man väl gjort.. men jag röker absolut inte usch äckligt
Förlorat någon som betytt mycket: Ja tyvärr..
Haft ett seriöst förhållande:  Njaa skulle jag inte påstå haha
 
I ÅR HAR DU
Lärt känna en ny vän: Ja verkligen!!
Skrattat så du börjar gråta: Haha herregud jaaaa
Fått reda på att någon snackat skit om dig: Ja faktiskt..
Pussat en kompis: Jappp♥♥
Fått ditt hjärta krossat: aa skulle man kunna säga..
Vart kär?: ojaaa och är fortfarande





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback