< Till bloggens startsida

Nytt löshår!!!



Hejhej!

Åh kan ni fatta min känsla just nu! Äntligen efter två måndaders vänta tid efter ett helt nytt löshår jihooo. Jag har ju haft ett oäkta löshår och det har vart ända ganska ok men det har varit så himla trassligt, så yeees ett nytt lent löshår!.

Igår var jag inne på rapunzel och det var ju invigning där för att dom har ju flyttat ställe till lite mer närmre centrum vilket är väldigt bra! Mycket lättare att ta sig dit, dom hade gjort det så himla fint!. Menmen jag köpte mitt löshår för 890 och om man köpte över 500 hundra så fick man en goodiebag som innehåll en kam, lösögonfransar, silver schampoo, och olja till löshåret suuuper bra saker ju.

PS: träffade kissie och blondinbella där woopwoop ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback